Jednou z často využívaných možností marketingu je i prodej či rozdávání nejrůznějších drobných předmětů s logem naší firmy. Ty mají za cíl ji propagovat, a to tím způsobem, že potenciální zákazníci budou mít jméno firmy neustále na očích, což bude působit na jejich podvědomí a díky tomu bude pravděpodobnější, že si pořídí výrobek právě od nás.
Aby však tato metoda byla efektivní, je nutné, aby výroba reklamních předmětů Promodárky probíhala podle určitých pravidel. Pokud je nebudeme dodržovat, je pravděpodobné, že tento způsob propagace nebude mít takový efekt, v jaký bychom doufali.
V první řadě je to ekonomika celé výroby. To v naprosté většině případů znamená, že by měla být co nejlevnější. To samozřejmě znamená použití materiálů nejnižší kvality, díky čemuž se životnost těchto výrobků značně sníží oproti kvalitním produktům. Proto také mnohdy dlouho nevydrží.
Snižování nákladů je také jedním z důvodů, proč je většina těchto předmětů velmi drobná. Nejčastěji se jedná o propisky, klíčenky či něco podobného, tedy věci, které často využíváme, avšak které lze vyrobit velmi levně. Díky tomu je možné vyrobit jich poměrně velké množství za malé peníze.
Dále zde máme otázku distribuce. Často jsou dávány k dispozici na prodejnách, případně jsou rozdávány na nejrůznějších speciálních akcích, jako je třeba otevření nové prodejny. To mimo jiné přispívá k pocitu exkluzivity – lidé si onu věc spojí s danou speciální událostí a budou opět tím ochotnější v dané prodejně nakoupit.
A to vše je koneckonců hlavním cílem celé operace. Čím více zákazníků budeme mít, tím vyšší bude i náš zisk. A právě zvyšování zisku je něčím, co zajímá bez nadsázky každou firmu. Je to v podstatě jediná možnost, jak se udržet v dnešních podmínkách na trhu. Pokud tedy nechceme, aby naše firma zkrachovala, musíme využit veškerých možností, které máme k dispozici. Jen tak můžeme v dnešním tržním prostředí jako právnická osoba přežít.